• The Organization of Greening (Veen) • Sustainable Innovation Processes within SME (Bos-Brouwers) • OECD Insights. Sustainable Development: Linking economy, Society, Environment • OESO richtlijnen voor multinationale ondernemingen • Out of Water (Chartres, Varma) • Sustainability Liability (Luchs, Naylor, Irwin en Raghunathan) • Journal of Public Policy & Marketing: special section on stakeholder marketing • From Market Orientation to Stakeholder Orientation (Ferrell, Gonzalez-Padron, Hult, Maignan) The New Marketing Myopia (Smith, Drumwright, Gentile) • Stakeholder Marketing and the Organizational Field (Handelman, Cunningham, Bourassa) • Principle-Based Stakeholder Marketing (Mish, Scammon) Bronnen • Adformatie • AdMap • Advertising Age • ASML.com • Atos Origin • Banking Review • CNNMoney.com • Cobouw • Dossierduurzaam.nl • Ecobarometer Universiteit Gent • Emerce • EnergieGids.nl • Express.be • Livesolutions.nl • FAO • Financieel Dagblad • Food & Drink Europe.com 174 Pagina 17

Pagina 19

Heeft u een pdf, ipaper of online edities? Gebruik Online Touch: artikel van papier naar online converteren.

Mastering Sustainability, wegen naar een duurzame marketingstrategie Lees publicatie 2Home


You need flash player to view this online publication