KLANTGERICHT ONDERNEMEN, KLANTGEDRAG EN CRM Hoe verhouden klantgericht ondernemen, klantgedrag en CRM zich? Een toenemend aantal organisaties onderkent de keiharde noodzaak van klantgericht ondernemen. Zij doen hun best zich steeds meer in hun klant te verplaatsen om deze beter te kunnen bedienen. Customer Relationship Manangement (CRM) is een gestructureerde methodiek om deze oriëntatie strategisch in je organisatie te borgen. CRM staat voor een strategie waarmee een bedrijf of instelling beoogt (klant)relaties te optimaliseren in termen van klantrendement en klanttevredenheid. Het is een continue, systematische en organisatieomvattende activiteit, waarin ICT een ondersteunende rol speelt. Bron: CRM Associatie Nederland 7 Pagina 6
Pagina 8Interactieve digitale catalogus, deze flyer of flyer is levensecht online geplaatst met Online Touch en bied het digitaal uitgeven van online onderwijscatalogi.
NIMA Marketingagenda 10/11 Klantgericht Ondernemen Lees publicatie 7Home