De wereld om ons heen verandert razendsnel. De maatschappij wordt door technologie gedreven, de consument is steeds meer in control, duurzaamheid is niet langer een trend en organisaties hebben de klant mede door de crisis weer ‘herontdekt’. Marketeers in Nederland hebben niet voor niets de thema’s duurzaam ondernemen, klantgericht ondernemen en digitale marketing uitgeroepen tot dé marketingonderwerpen voor 2010 en 2011. In dit derde deel van de NIMA Marketingagenda 10/11 lees je alles over de laatste ontwikkelingen op het gebied van digitale marketing. Wat houdt het precies in en wat betekent dit voor jou als marketeer? Marketeers hebben zelf actief bijgedragen aan de inhoud van deze publicatie. Laat je inspireren door praktijkcases, inzichten, tips en quotes van topmarketeers en wetenschappers. www.nima.nl/marketingagenda 94 Pagina 53
Pagina 1Scoor meer met een webwinkel in uw drukwerk. Velen gingen u voor en publiceerden flyers online.
NIMA Marketingagenda 10/11 Digitale Marketing Lees publicatie 8Home