NIMA Zorgcongres 2011 Dinsdag 29 november Het maken van strategische keuzes in de zorg en deze doorvoeren in de bedrijfsvoering zorgt voor meer marktgerichtheid in de zorg. Je moet alleen wel risico’s durven nemen om die keuzes te maken: wat doe je wel en wat niet, waar liggen je specialismen en waar leg je de focus op? Marketing is de onmisbare factor in het proces naar marktgerichtere zorg. Tijdens het NIMA Zorgcongres staat dit thema centraal. In het bijzondere Corpus Congress Centre, waar gezondheid en innovatie onder één dak te vinden zijn, leer je van vooraanstaande marketeers uit de profit- en zorgsector marktgericht ondernemen. De interactieve parallelsessies helpen je bij het maken van de juiste keuzes voor jouw organisatie. Tot slot wordt de NIMA Zorgprijs uitgereikt aan de zorgorganisatie die in 2011 het meest succesvol is geweest in het opzetten en uitvoeren van zorgmarketing. Organisator NIMA i.s.m. NIMA Marketing in de zorg Tijd 9.00 - 17.00 uur Locatie Corpus Congress Centre, Leiden Prijs € 295 (€ 590 niet-leden) Niveau Focus PE punten 6 Interessant voor markt- en klantgerichte professionals werkzaam in de zorg De eerste 50 inschrijvers ontvangen gratis een Skipr jaarabonnement. Op zoek naar de juiste social marketing formule? Het marketingvermogen van social media: boeken, blogs en fora vol met tips, tricks en strategieën. Maar hoe vertaal jij juist jouw merkpropositie naar een effectieve en geïntegreerde social media aanpak? Wij verzamelen de tools, ingrediënten en cases om je te inspireren tijdens jouw zoektocht naar een passende formule. Trek die witte jas aan en experimenteer mee! 19 www.thesocialexperiment.nl Pagina 10

Pagina 12

Interactieve web spaarprogramma, deze mailing of cursus is levensecht online geplaatst met Online Touch en bied het naar een digitale publicatie omzetten van digi catalogi.

NIMA Najaarsprogramma 2011 Lees publicatie 1Home


You need flash player to view this online publication