Duurzaam Ondernemen Voorwoord Klantgericht Ondernemen Digitale Marketing NIMA Activiteitenprogramma najaar 2011 Hij is er weer! Het NIMA Activiteitenprogramma. We hopen je hiermee inzicht en inspiratie te geven om jouw kennis weer verder te updaten, verdiepen of delen met de marketeers van Nederland. In deze editie aandacht voor uiteenlopende platformevents, expertclasses en workshops, waarbij het praktisch toepassen van theoretische/strategische content en kennis zoals altijd centraal staat. We zijn trots op al onze marketing vrijwilligers, experts en sprekers die ons ook dit keer weer bijstaan om dit ook daadwerkelijk in ieder programma te waarborgen. Op het gebied van special events is het dit najaar weer tijd voor dé uitreiking in marketingland: de NIMA AWARDS. Naast de meest indrukwekkende overall marketingprestatie aandacht voor de thema awards in de categorieën Duurzaam Ondernemen, Klantgericht Ondernemen en Digitale Marketing. Niet alleen een feestelijk netwerk event, maar zeker ook voldoende inspirerende content! Wat je ook zeker niet mag missen is The Social Experiment. Een explosieve ervaring van (inter-)nationale visies, verhalen en voorbeelden toegespitst op het samenstellen van jouw perfecte Social Media formule. Voor elk niveau De activiteiten die we organiseren hebben verschillende niveaus: Breed - Dit zijn algemeen georiënteerde evenementen. Dat betekent dat ze zowel toegankelijk zijn voor de marketeer die op zoek is naar inspiratie, als voor de (senior) marketeer die relatief weinig ervaring heeft met een bepaald onderwerp. Focus - Focus evenementen zijn voor marketeers die hun kennis en vaardigheden op een specifiek vakgebied willen verdiepen. Bij deze evenementen wordt ervan uitgegaan dat de basiskennis over het onderwerp bij de deelnemers aanwezig is. Thema’s Iedere twee jaar brengt NIMA samen met haar leden in kaart welke thema’s hoog op de agenda van marketeers staan. Voor 2010/2011 zijn dat Duurzaam Ondernemen, Klantgericht Ondernemen en Digitale Marketing. In de NIMA Marketingagenda 10/11 worden deze onderwerpen uitgebreid beschreven. Om snel een evenement te vinden binnen een van deze drie thema’s, hebben we ze gemarkeerd (zie bovenstaande symbolen). PE punten Marketeers met de titel Senior Marketing Professional (SMP) kunnen door het volgen van NIMA evenementen Permanente Educatie (PE) punten behalen. In dit boekje staat het aantal PE punten per evenement vermeld. Ook SMP’er worden? Kijk voor meer informatie op www.marketingtitle.com. Prijzen We vermelden steeds twee prijzen: voor NIMA leden en niet-leden. NIMA leden krijgen namelijk flinke korting op de activiteiten. Alle prijzen zijn exclusief BTW. Online inschrijven Het programma is onder voorbehoud. Kijk voor de volledige en meest recente informatie op de online marketingkalender: nima.nl/marketingkalender. Hier kun je je ook inschrijven. Wees er snel bij, want sommige activiteiten hebben een maximaal aantal deelnemers. Lid worden Wil je voordelig NIMA activiteiten bezoeken? Word dan lid! Je kunt persoonlijk lid worden of kiezen voor een bedrijfslidmaatschap met meerdere collega’s uit je organisatie. Extra voordeel van het bedrijfslidmaatschap zijn de wildcards, waarmee je iedereen die geen lid is tegen ledentarief mee kunt nemen naar NIMA activiteiten. Kijk voor alle voordelen op: www.nima.nl/lidmaatschap. Contact Heb je vragen of opmerkingen? Neem dan contact met ons op via inspiration@nima.nl of 020 - 503 93 00. We hopen je snel te ontmoeten op een van onze bijeenkomsten! Expert - Evenementen op expertniveau bieden ervaren marketeers de gelegenheid een thema tot in detail te verkennen. De intensieve en interactieve sessies zijn gericht op de praktische uitdagingen en oplossingen NIMA laat jouw marketinghart dit najaar sneller kloppen! binnen het onderwerp. Achtergrondkennis van het thema We kijken ernaar uit je te ontmoeten op één van onze activiteiten. is vereist. 3 4 Pagina 2
Pagina 4Interactieve digi-catalogus, deze folder of lesmateriaal is levensecht online geplaatst met Online Touch en bied het digitaal maken van web uitgaven.
NIMA Najaarsprogramma 2011 Lees publicatie 1Home