2 15 SPECIAL EVENTS NIMA organiseert ieder jaar een aantal grote evenementen zoals de uitreiking van de NIMA AWARDS. Deze evenementen sluiten aan op de actualiteit, de NIMA Marketingagenda en uiteraard, de vraag uit de markt. Nieuw in 2011 zijn educatieve events die we opzetten met samenwerkingspartners. The Social Experiment Donderdag 6 oktober Iedereen is het ondertussen wel eens over het marketing vermogen van social media. boeken, blogs en fora vol met tips, tricks en strategieën. Maar wat past jou en jouw bedrijf? Hoe vertaal jij juist jouw merkpropositie naar een effectieve en geïntegreerde social media aanpak? Wij verzamelen de tools, ingrediënten en cases om je kennis te verdiepen, verbreden of je gewoon te laten inspireren in jouw zoektocht naar een passende formule. Trek die witte jas aan en experimenteer mee! Sprekers - Klaas Weima Energize (managing director) vanuit de vs) Josep Jaffe (live (auteur Flip the Funnel) - Steven van Insites Consulting Belleghem (managing partner) Six Fingers - Rob Adams (eigenaar) - Reineke Reitsma Forrester Research (vice president, research director) Facebook - Arno Lubrun (country manager Benelux) - Bas Verhart Media Republic (founder & managing director) Workshops Energize - Bart te Riele Campaigning Mconsult - Mischa Coster Psychologie Mobylizr - Mark de Kock Social app’s Organisator NIMA i.s.m. Energize Tijd 9.00 - 18.00 uur Locatie Parnassia, Bloemendaal aan Zee Prijs € 395 (€ 595 niet-leden) Niveau: Focus PE punten 8 Interessant voor Marketing- en communicatieprofessionals die durven te experimenteren met social media. Schrijf je online in via www.nima.nl/marketingkalender 16 Pagina 8
Pagina 10Scoor meer met een online shop in uw kranten. Velen gingen u voor en publiceerden vaktijdschriften online.
NIMA Najaarsprogramma 2011 Lees publicatie 1Home