Green, duurzaamheid, natuur, maatschappelijke betrokkenheid en milieu zijn geen onderwerpen meer die exclusief voorbehouden zijn aan organisaties met een bezielende directeur eigenaar, die van zijn ideaal een bedrijf gemaakt heeft. Het lijkt iedereen te raken. Maar wat moeten wij er mee? Deze concrete vraag hebben een vijftal bevlogen Register Marketeers opgepakt. Zij hebben zoveel mogelijk informatie verzameld en gebundeld en inzichten voorgelegd aan experts. Daarnaast hebben zij voorbeelden gezocht om zaken te verduidelijken. Hun opzet was een tool te ontwikkelen waarmee marketeers, directies en raden van bestuur een instrument hebben om de vraag; wat kunnen of moeten wij ermee, te kunnen beantwoorden. Deze publicatie geeft meer duidelijkheid over het onderwerp dat momenteel iedere dag voorbij komt. Of je het nu green, huidige overgangsfase is duurzaam tijdelijk een extra dimensie om je te onderscheiden. Voldoende duurzaam wordt een één beste manier om bewustwording te realiseren. Soms zijn protestborden en demonstranten die door politie worden weggedragen zeer effectief. In andere gevallen is een lied gezongen door een beroemde zanger effectiever. Samenwerken met ongewone partijen opent nieuwe wegen om te innoveren. ‘Sustainability’ gaat van marketeers en Raden van Bestuur veel keuzes vragen. Met deze publicatie willen wij jullie het gereedschap bieden voor deze keuzes. Keuzes RM taskforce green marketing Pagina 21

Pagina 1

Interactieve internet reisgids, deze uitgave of sportblad is levensecht online geplaatst met Online Touch en bied het online op uw website plaatsen van digi-reisgidsen.

Mastering Sustainability, wegen naar een duurzame marketingstrategie Lees publicatie 2Home


You need flash player to view this online publication