ISBN 978-90-79784-05-9 NUR 802 Adviesprijs € 4,95 De wereld om ons heen verandert razendsnel. De maatschappij wordt door technologie gedreven, de consument is steeds meer in control, duurzaamheid is niet langer een trend en organisaties hebben de klant mede door de crisis weer ‘herontdekt’. Marketeers in Nederland hebben niet voor niets de thema’s duurzaam ondernemen, klantgedrag en digitale marketing uitgeroepen tot dé marketingonderwerpen voor 2010 en 2011. In dit tweede deel van de NIMA Marketingagenda 10/11 lees je alles over de laatste ontwikkelingen op het gebied van klantgericht ondernemen. Wat houdt het precies in en hoe kun je als marketeer een belangrijke rol spelen? Marketeers hebben zelf actief bijgedragen aan de inhoud van deze publicatie via het online NIMA platform shareM.nl. Laat je inspireren door praktijkcases, inzichten, tips en quotes van topmarketeers en wetenschappers. www.nima.nl/marketingagenda 94 Pagina 55

Pagina 1

Voor PDF's, online archief en onderwijs catalogi zie het Online Touch CMS beheersysteem systeem. Met de mogelijkheid voor een webwinkel in uw presentaties.

NIMA Marketingagenda 10/11 Klantgericht Ondernemen Lees publicatie 7Home


You need flash player to view this online publication