WAAROM IS KLANTGERICHT ONDERNEMEN HOT? De moderne consument is kritisch, verlangt goede prestaties van leveranciers en wenst geen compromissen. Hij is beter geïnformeerd dan ooit en weet goed met welke leverancier hij een relatie wil aangaan. Zijn keuze is onderbouwd en bij klachten onderneemt hij actie, daarbij geholpen door verschillende consumentenorganisaties, radio- en televisieprogramma’s en internet. In de nieuwe context en complexiteit van de hedendaagse (digitale) wereld zijn bedrijven genoodzaakt manieren te vinden om het beslissingsproces van klanten, individuen en groepen binnen organisaties te begrijpen. markten worden conversaties en conversaties worden gedrag. B2C vloeit over in C2C. Hoe bied je als bedrijf toegevoegde waarde aan consumentenconversaties? Leveranciers van producten en diensten streven voortdurend naar optimalisatie van toegevoegde waarde voor de klant. Wat beweegt, ontroert of irriteert hem? Wat spreekt de klant aan? Het is een must know. Niet alleen op het vlak van consumptiegedrag, maar bijvoorbeeld ook als het gaat om voorkeuren voor media. In deze Marketingagenda vind je tips, links en praktijkcases rondom klantgericht ondernemen en klantgedrag. Laat je inspireren, zodat je nog klantgerichter kunt gaan werken in jouw organisatie. 6 Pagina 5

Pagina 7

Scoor meer met een webshop in uw verenigingsbladen. Velen gingen u voor en publiceerden kranten online.

NIMA Marketingagenda 10/11 Klantgericht Ondernemen Lees publicatie 7Home


You need flash player to view this online publication