KLANTGERICHT ONDERNEMEN, KLANTGEDRAG EN CRM Hoe verhouden klantgericht ondernemen, klantgedrag en CRM zich? Een toenemend aantal organisaties onderkent de keiharde noodzaak van klantgericht ondernemen. Zij doen hun best zich steeds meer in hun klant te verplaatsen om deze beter te kunnen bedienen. Customer Relationship Manangement (CRM) is een gestructureerde methodiek om deze oriëntatie strategisch in je organisatie te borgen. CRM staat voor een strategie waarmee een bedrijf of instelling beoogt (klant)relaties te optimaliseren in termen van klantrendement en klanttevredenheid. Het is een continue, systematische en organisatieomvattende activiteit, waarin ICT een ondersteunende rol speelt. Bron: CRM Associatie Nederland 7 Pagina 6

Pagina 8

Scoor meer met een web winkel in uw publicaties. Velen gingen u voor en publiceerden relatiemagazines online.

NIMA Marketingagenda 10/11 Klantgericht Ondernemen Lees publicatie 7Home


You need flash player to view this online publication