MET DANK AAN Alle marketeers die op shareM.nl en LinkedIn zo enthousiast tips, artikelen, onderzoeken en praktijkcases hebben gepost. Voor deze uitgave hebben we gebruik gemaakt van de volgende bronnen: Organisaties Energize Jungle Minds SociaI Inc Yonego www.energize.nl www.jungleminds.com www.socialinc.nl www.yonego.nl Websites, artikelen, cases, columns en blogs Seven Important Social Media Trends For The Next Year, Niall Harbison, www.thenextweb.com, 12 september 2010 10 belangrijke trends in online marketing, Marketing Online, 13 april 2010 Expert paper social media, NIMA Expert Class social media, september 2010 YouTube in cijfers, Mascha Driessen, YouTube, augustus 2010 Social media in cijfers, www.socialmediamagazine.nl, mei 2010 Volkswagen case, www.dutchcowgirls.nl, juli 2009 Nijntje case, FD, www.fd.nl, 2010 Branding Lessons from Lady Gaga, MarketingProfs, www.marketingprofs.com, 26 augustus 2010 Onderzoeken • e werkelijkheid van online marketing. Onderzoek onder de D Nederlandse marketeer naar de kennis en inzet van online marketing. NIMA en De Vos & Jansen, maart 2010 • nternettrends, onderzoek onder 200 online marketeers, Jungle I Minds, januari 2010 • ocial Media Monitor, jaarlijks onderzoek naar de inzet van S social media onder de top 100 adverteerders in Nederland, Social Embassy, augustus 2010 • alkuilen van social media campagnes, V Brand Science Institute, 2010 • ocial Games, Information Solutions Group (ISG) voor PopCap S Games. januari 2010 • Mobile Marketing, Aeneas Strategy Consulting, 2010 Boekreferentie Li, C. & Bernoff, J. 2008 Groundswell 52 Pagina 51
Pagina 53Voor clubbladen, online tijdschriften en maandbladen zie het Online Touch CMS beheersysteem systeem. Met de mogelijkheid voor een online shop in uw kranten.
NIMA Marketingagenda 10/11 Digitale Marketing Lees publicatie 8Home