1 7 PLATFORM EVENTS Onder NIMA vlag zijn twintig expertiseplatforms actief. Voor en door marketeers. Zij zetten zich naast hun vaste baan in om het marketingvak naar een hoger niveau te tillen. Onder meer door evenementen te organiseren waar je vakgenoten ontmoet en kennis en ervaringen kunt delen. Uniek aan deze evenementen is de breedte van onderwerpen en branches. Een vlucht door de wereld van experience Dinsdag 27 en woensdag 28 september Ga mee op een unieke tweedaagse experience tour waar je in de huid kruipt van een reiziger. Ervaar hoe Schiphol en Transavia zowel voor als achter de douane werken aan memorabele ervaringen. En vlieg mee naar Valencia voor een onvergetelijke experience. Je hoort het verhaal achter de experiences van Schiphol en Transavia en ervaart hoe zij begrippen als 'hospitality' en 'je welkom voelen' invullen. In Valencia met haar authentieke Moorse invloeden, prachtige musea en parken maken we vervolgens een experience tour en delen we onze ervaringen. Organisator NIMA Experience & Retail Marketing Locatie Schiphol - Valencia Prijs € 475 (€ 775 niet-leden) Niveau Breed/Focus PE punten 10 Interessant voor Marketeers, strategen en ondernemers Wegens enorme belangstelling is dit event uitverkocht. Tip: Beleef Experience Marketing NIMA Experience Marketing organiseerde eerder experience tours bij Miele, BrandNewStores, House of Bols en de Taart van mijn Tante. Bekijk voor een impressie de video’s op nima.nl/experiencemarketing. Schrijf je online in via www.nima.nl/marketingkalender 8 Pagina 4
Pagina 6Heeft u een onderwijs magazine, magstream of ewhitepapers? Gebruik Online Touch: onderwijsmagazine bladerbaar maken.
NIMA Najaarsprogramma 2011 Lees publicatie 1Home