Het overtuigende bewijs van internal branding Donderdag 29 september Zo nu en dan duikt de vraag op of internal branding een beproefd succes is. En of de effecten bewezen zijn. Gelukkig zijn er steeds meer cases die in de praktijk bewijzen dat dit zo is. En daarom wordt de NIMA Internal Branding prijs dit jaar opnieuw uitgereikt. Op 29 september gaan de beste drie cases van 2011 met elkaar de strijd aan en geven ze een spetterende presentatie. Het publiek en de jury bepalen vervolgens samen wie dit jaar de winnaar wordt. Daarnaast laten juryleden Rik Riezebos, Salem Samhoud, Luc van Beers en Marc van Eck hun licht schijnen op de praktijk van internal branding in Nederland. De essentie van customer insights Donderdag 3 november Het expertiseplatform Customer Insights (voorheen marketing & onderzoek) wil marketeers laten zien hoe belangrijk customer insights zijn, hoe je eraan komt en vooral hoe je ze kunt gebruiken voor succesvolle marketing. Dit eerste event maakt meteen de grenzen van ons speelveld duidelijk: een succesvolle ondernemer, die vooral op z’n intuïtie koerst, een CI manager, die gelooft in databases vol met concreet gedrag en een internationaal marktonderzoeker, die onderzoek ziet als business partnership en inzet op het vertalen van insights naar actie. Een zestal succesvolle CI-cases die bedoeld zijn om voor ideeën en inspiratie te zorgen. Organisator NIMA Internal Branding Tijd 15.30 - 19.30 uur Locatie Midden Nederland Prijs € 60 (€ 120 niet-leden) Niveau Focus PE punten 4 Interessant voor Marketeers, HR- en communicatieprofessionals Tip: Het bewijs van internal branding De NIMA Internal Branding prijs is in het leven geroepen om succesvolle cases op het gebied van internal branding te belonen. Meer weten over dit initiatief van het expertiseplatform NIMA Internal Branding? Kijk op nima.nl/ internalbranding voor meer informatie. Sprekers Kraft - Michel ten Donkelaar Robert van Ossenbruggen Six Fingers - Rob Adams Organisator NIMA Customer Insights Tijd 15.30 - 20.00 uur Locatie Seats2Meet, Maarssen Prijs € 150 (€ 300 niet-leden) Niveau Focus PE punten 4 Interessant voor alle marketeers 9 Schrijf je online in via www.nima.nl/marketingkalender 10 Pagina 5

Pagina 7

Voor drukwerk, online rapporten en lesboeken zie het Online Touch beheersysteem systeem. Met de mogelijkheid voor een web winkel in uw PDF's.

NIMA Najaarsprogramma 2011 Lees publicatie 1Home


You need flash player to view this online publication