Nu.nl Een gratis dienst die op zoveel mogelijk plaatsen zichtbaar probeert te zijn. Nu.nl is goed voor vier miljoen unieke bezoekers per maand, en dat zonder noemenswaardige marketinginspanningen. De toegevoegde waarde van de nieuwssite is dat hij altijd up-to-date en overal beschikbaar is. Nu.nl biedt ook een discussieplatform aan – Nujij.nl – waar mensen kunnen debatteren over de actualiteiten. De bezoekers worden geanalyseerd door middel van gedetailleerde statistieken die op elk moment bekeken kunnen worden. Zo is per headline te zien of een nieuwsbericht op de juiste locatie is geplaatst. De lezer is actief betrokken, zo blijkt uit de berg e-mails die Nu.nl dagelijks ontvangt in de vorm van klachten, op- en aanmerkingen, taalcorrecties, ideeën et cetera. De redactie is verantwoordelijk voor de terugkoppeling naar de bezoeker. Op deze manier probeert de nieuwssite in te spelen op de behoefte van de bezoeker. Nu.nl is een best practice binnen nieuwsland en bestaat inmiddels tien jaar. De afgelopen jaren is de site gegroeid, terwijl de concurrentie is toegenomen. Bron: Marketing Excellence magazine 47 Pagina 46

Pagina 48

Interactieve digi tijdschrift, deze gids of vakblad is levensecht online geplaatst met Online Touch en bied het online maken van web weekbladen.

NIMA Marketingagenda 10/11 Klantgericht Ondernemen Lees publicatie 7Home


You need flash player to view this online publication