nieuw onderzoek, nieuwe inzichten, trends en visies. Egbert Jan van Bel sprak over de onderzoeksresultaten met vele ondernemers, managers en hun klanten. Hij voegde zijn visie toe en ontleedde de onderzoeksresultaten en ver taalde dit naar een concreet boek met een pakkende observatie en adviezen waar je direct mee aan de slag kunt. Gehaktballen met slagroom – Seth Godin Een gids met veertien trends die geen marketeer mag missen. Marketinggoeroe Seth Godin legt uit waarom het creëren van verhalen rond producten zo belangrijk is. Maar ook wat je moet doen aan consumenten die steeds sneller afgeleid zijn, en waarom vijfduizend mensen die geïnteresseerd zijn in jouw boodschap veel interessanter zijn dan vijf miljoen mensen die er niet op zitten te wachten. Godin weet dat het niet makkelijk is om je product, marketing en interne organisatie op één lijn te krijgen, maar hij overtuigt je dat het meer dan de moeite waard zal zijn. Klanten zijn eigenlijk net mensen – Jos Burgers Wat kan er zoal misgaan in het contact met de klant, hoe kun je dit voorkomen en hoe kan het óók? Met zijn scherpzinnige, humoristische columns houdt Jos Burgers je een spiegel voor. Wie zijn klanten denkt te kunnen verleiden met fraaie kleurenbrochures en dure woorden zal versteld staan van de 100 eyeopeners in dit boek. Je zult voortaan op een andere manier naar klanten kijken! Connect! – Menno Lanting LinkedIn, Twitter, Facebook, YouTube en Hyves: miljoenen mensen zijn virtueel met elkaar verbonden. De macht over de markt verschuift van bedrijven naar deze sociale netwerken. Bedrijven verliezen de binding met klant en medewerker. Menno Lanting geeft in zijn boek concrete antwoorden op vragen als: Hoe kan ik zelf sociale netwerken gebruiken? Welke nieuwe businessmodellen ontstaan er? Op welke manier behouden we als organisatie aansluiting met de jonge, sociale netwerkgeneratie? De Conversation Manager – Steven van Belleghem De afgelopen jaren is internet geëvolueerd van een statisch naar een sociaal platform. Die evolutie heeft gevolgen voor de manier waarop consumenten communiceren en aankoopbeslissingen nemen. Adverteren op de traditionele manier werkt niet langer. De Conversation Manager heeft een frisse visie op hoe merken succesvol opereren in samenwerking met de hedendaagse consument. Converseren met consumenten staat daarbij centraal. Je krijgt praktische handvatten en tips aangereikt om je veranderingsproces binnen 48 uur te starten. Inclusief de benodigde online tools om je bedrijfsstrategie aan te passen in de richting van conversation management. Branding with brains – Tjaco Walvis Het brein van de gemiddelde Nederlander krijgt per dag tussen de 500 en 5.000 logo’s en reclameboodschappen van merken te verwerken. Maar welke merken kiezen we uiteindelijk uit deze stortvloed van informatie? In dit nieuwe, helder geschreven boek geeft Tjaco Walvis antwoord op deze vragen op basis van het grootste overzichtsanalyse van neurowetenschappelijk onderzoek op dit gebied tot nu toe. 51 Pagina 50

Pagina 52

Interactieve web nieuwsbrief, deze editie of drukwerk is levensecht online geplaatst met Online Touch en bied het naar een digitale publicatie converteren van internet onderwijs magazines.

NIMA Marketingagenda 10/11 Klantgericht Ondernemen Lees publicatie 7Home


You need flash player to view this online publication