Hoe komt de NIMA Marketingagenda tot stand? NIMA Experience Marketing NIMA is een crowdsourcing project onder Nederlandse marketeers gestart. Op de online community www.shareM.nl kunnen marketeers nieuws, tips, presentaties, marketingcases, filmpjes en inzichten delen met andere marketeers. Ook via social media als Twitter, LinkedIn, YouTube en Facebook hebben we ontwikkelingen op marketinggebied verzameld. De belangrijkste bevindingen, cases en artikelen zijn gebundeld in de NIMA Marketingagenda 10/11. De naam van dit expertiseplatform zegt het al: experience marketing draait om beleving. Dus, wil je meer weten over de imagination society en storytelling? Wil je zien hoe je een authentiek verhaal voor een  merk naar buiten kunt brengen? Hoe je beleving, belevenis en ervaring – kortom, een experience – creëert? Sluit je dan aan bij dit expertiseplatform! NIMA Experience Marketing organiseert workshops, seminars en experience tours. NIMA Marketing & Onderzoek shareM Het doel van shareM is om een actieve community te creëren waar marketeers kennis uitwisselen. Wil je nieuws, tips, presentaties, marketingcases, filmpjes en inzichten delen met andere marketeers? Twitter jij over ontwikkelingen op marketinggebied? Ga naar www.shareM.nl en sluit je gratis aan bij dé online community voor marketingprofessionals. What is in it for you? • You are what you publish •Je weet waar andere marketeers hun inspiratie vandaan halen. • Volop links, praktijkcases en andere informatie over duurzaam ondernemen, klantgericht ondernemen en digitale marketing. Dit platform is een samenwerking tussen NIMA en MOA. Het expertiseplatform bestaat uit ongeveer duizend marketeers en onderzoekers die zich willen verdiepen in het raakvlak van beide expertises. We doen dit aan de hand van praktijkvoorbeelden. Wil jij ook meer weten van de vraagstukken op strategisch niveau, de vertaling naar een marketingaanpak, de rol van onderzoek en het belang daarvan bij strategische keuzes? Sluit je dan aan bij dit expertiseplatform! Contact Wil je meer weten over deze expertiseplatforms, op de hoogte gehouden worden van de activiteiten of een bijdrage leveren, stuur dan een mailtje naar inspiration@nima.nl. 53 Pagina 52

Pagina 54

Heeft u een boek, pageflip of digitale drukwerk? Gebruik Online Touch: catalogus digitaal bladerbaar publiceren.

NIMA Marketingagenda 10/11 Klantgericht Ondernemen Lees publicatie 7Home


You need flash player to view this online publication