MET DANK AAN Alle marketeers die op shareM.nl en Linkedin zo enthousiast tips, artikelen, onderzoeken en praktijkcases hebben gepost en die met pakkende quotes en discussies ons in heldere taal hun mening hebben gegeven. Voor deze uitgave hebben we gebruik gemaakt van de volgende bronnen: Organisaties CRM Associatie Nederland The Futures Company Nelly Rodi www.crmassociation.nl www.thefuturescompany.com www.nellyrodi.com Boekreferenties Ariely, D. (2009). Predictably Irrational: The Hidden Forces That Shape Our Decisions (recensie Alinda Blauw, BMC) Anderson, C. (2010). Free: The Future of a Radical Price Lanting, M. (2010). Connect! Onderzoeken Hoe klantgericht is Nederland? Onderzoek naar de beleving van klantgerichtheid binnen 11 sectoren, Integron, 2009 Dutch Customer Performance Index (DCPI), Customer Insights Center van de Rijksuniversiteit Groningen, intelligencebureau MIcompany en onderzoeksbureau MetrixLab www.dcpi.nl, gepubliceerd in tijdschrift voor Marketing, april 2010 Loyaliteit mannen versus vrouwen, Melnyk, Van Osselaer en Bijmolt gepubliceerd in Marketing Tribune, 2010 European Trusted Brands Onderzoek, Reader’s Digest, 2010 54 Pagina 53

Pagina 55

Voor PDF-en, online whitepapers en onderwijs catalogussen zie het Online Touch CMS systeem. Met de mogelijkheid voor een e-commerce shop in uw presentaties.

NIMA Marketingagenda 10/11 Klantgericht Ondernemen Lees publicatie 7Home


You need flash player to view this online publication